Brev fra Priorinden

Dette brev er sendt til min far i december 1935 og er underskrevet “Priorinden”. Han blev inviteret til at komme tilbage til sin tjenerstilling på Klosteret. Frimærket er stemplet med Vemmetoftes ringstempel – hedder det vel – og med Faxe postkontors datostempel, 17.12.35 14.18. Det gjorde han og var ansat de næste 39 år til han døde i 1975.

2 tanker om "Brev fra Priorinden"

  1. Pingback: Vemmetofte filateli – Vemmetofte

  2. Jens

    Jeg kan se at brevet er sendt til Ollerup gynmastikhøjskole, jeg var på lejrskole der i 1969 mener jeg, jeg kan huske at din far havde hørt det og til min konfirmation nævnte han det i pæne toner da han holdt tale for mig.
    Jeg kunne høre at det var en tid han mindedes med glæde.

    Svar

Kommentarer værdsættes - skriv den i feltet herunder. Når du begynder at skrive, fremkommer flere felter. Anfør email og navn (fornavn eller fulde navn). Kommentaren sendes ved at trykke på det blå felt med ordet kommentar. Er det en førstegangskommentar afventer den godkendelse (for at undgå spam).

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.