Smeden Simonsen


Det var meget spændende at følge Simonsens arbejde. Her er han ved at udføre en opgave i det nye drivhus i oktober 1952. Han var en stor mand, der kørte på en stor Harley Davidson. Medens han arbejdede i Vemmetofte blev der indlagt vand m.v. i Det Gamle Apotek. Dvs. man kunne dreje på vandhanen og der kom vand. Tidligere fik man vand i køkkenvasken ved at bruge en håndpumpe. At der også blev installeret et toilet indebar at man ikke skulle over på den anden side gårdspladsen for at komme på wc. Ikke dårligt.

Kommentarer værdsættes - skriv den i feltet herunder. Når du begynder at skrive, fremkommer flere felter. Anfør email og navn (fornavn eller fulde navn). Kommentaren sendes ved at trykke på det blå felt med ordet kommentar. Er det en førstegangskommentar afventer den godkendelse (for at undgå spam).

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.