Tag-arkiv: Nostalgitræf 2025

Nostalgitræf torsdag den 15. maj 2025 kl. 13.30

En sidste gang følger her et indlæg om årets nostalgitræf, som finder sted som nævnt i overskriften.

At det er det sidste hænger sammen med med den oldingeregel, der hedder, at oldinge bør indrette deres gøremål efter den faktiske energi og derved ikke påtage sig forpligtelser, der ikke løbende tilpasses kræfterne. Det er ikke det samme som der ikke vil være mulighed for en slentre-snakke-tur i Vemmetofte. Det vil dog kun blive nævnt i et dertil indrettet felt til højre – og enhver der har lyst til at invitere til en gåtur med andre, kan sende mig en dato og et tidspunkt, hvorefter det anføres i feltet.

Læs resten