“Det må være mere end 50 år siden …”, var en hyppigt hørt bemærkning blandt de 14 deltagere i træffet den anden tirsdag i maj 2018.

I det herligste vejr gik de 14 deltagere en tur rundt i Vesterskov.
Forinden var vi mødtes på parkeringspladsen i Vemmetofte. Snakken gik lystigt, gensynsglæden synes stor og bemærkningen om at det var mere end 50 år siden nogle havde set hinanden sidst, satte det hele lidt i perspektiv.
Efter en kort præsentationsrunde gik vi mod Vesterskov, og som Frits bemærkede, var det vist også mere end 50 år siden han sidst havde været i den skov.
Læs resten